Підготовка до сезону
Нічого суттєво не перероблено. Був обладнаний камбуз, зроблений герметичний рундук для газового балона, встановлений кринолін на транці та біо-туалет у кубрику. На баку та рубці прикручені поручні. Яхта укомплектована картами, компасом та GPS (“Magellan-Pioneer”).
Хронологія гонок та походів
- Кінець весни: місцеві гонки – “Травневі Вітрила”, “Гонка на день Києва”.
- 28.06-03.07.1998р – крейсерський перехід Українка-Дніпропетровськ.
- 04.07-12.07.1998р – участь у регаті “Кубок Сірка” Дніпропетровськ-Одеса.
- 15.07-30.07.1998р – крейсерський похід Одеса-Стамбул-Одеса (Одеса-Стамбул – гонка – останній етап “Кубка Сірка”).
- 01.08-25.08.1998р – крейсерський перехід Одеса-Українка.
- Кінець літа – початок осені: місцеві гонки – “Добрий спомин”, “Кубок Грищенко”, “Кубок Бареша”, “Південна Варта”.
Всього в дальніх походах пройдено:
- за поточну навігацію — 1686 морських миль
- з моменту хрещення яхти — 2888 морських миль
(місцеві гонки та переходи у Канівському водосховищі не враховувались).
Оцінка ходових якостей нашого перебудованого “Дракона”
В-основному підтвердились висновки попередньої навігації (див. Історія: рік 1997-й).
Додатково можна констатувати, що добре відцентрована яхта здатна стабільно іти в крутий бейдевінд без управління румпелем. Ми переконалися у цьому, коли в нижній частині Каховського водосховища на 5-бальній лавіровці проти крутої хвилі у нас зламався баллер стерна (“рідний драконовський”) і ми 50 км ішли до фініша, управляючись одними вітрилами.
Знову переконались, що “Дракон” запросто виходить на серфінг на розкатаній морській хвилі.
І знову переконались як катастрофічно ми відстаєм на лавіровці проти хорошої хвилі в сильний вітер.
Фоторепортаж
Фоторепортаж про похід яхти Українка – Дніпропетровськ – Одеса (у складі регати “Кубок Сірка”) – Стамбул – Українка 28.06-25.08.1998р (1686 морських миль):