Історія: рік 1997

Хронологія гонок та походів

  • 25.05.1997р – хрещення та спуск яхти на воду (див розділ “Побудова яхти”).
  • 30.05.1997р – перша гонка яхти: “Травневі Вітрила”.
  • 21.06-07.07.1997р – участь у регатах “Кубок Дніпра” (Київ-Одеса) і “Кубок Сірка” (Дніпропетровськ-Одеса). Перемога в класі “півтонники” в обох регатах.
  • 08.07-20.07.1997р – гонки в Крейсерському Чемпіонаті України в Одесі. Участь символічна, з маршрутних 250-ти і 120-мильних перегонів ми зходили (на борту не було ні компаса, ні карти, ні GPS).
  • 22.07-07.08.1997р – крейсерський перехід Одеса-Українка.
  • Кінець літа – початок осені: місцеві гонки – “Кубок Стугни”, “День Незалежності”, “Кубок Славутича”, “Добрий спомин”, “Кубок Грищенко”, “Кубок Бареша”, “Південна Варта”.

Всього в дальніх походах пройдено:

  • за поточну навігацію — 1202 морські милі
  • з моменту хрещення яхти — 1202 морські милі

(місцеві гонки та переходи у Канівському водосховищі не враховувались).

Оцінка ходових якостей нашого перебудованого “Дракона”

  • лавіровка
    • 1-2 бали – хороший хід, яхта іде повніше, але з більшою швидкістю, в результаті на вітер виходить швидше (тут і далі порівняння з Картером-30);
    • 3 бали – з натугою, але на рівні суперників;
    • 4 та вище – яхта неконкурентоздатна, остійності явно не вистачає.
  • галфвінд
    • арсенал вітрил явно недостатній, щоб робити висновки.
  • бакштаг-фордевінд
    • 1-2 бали – нам просто немає конкуренції, яхта легко обходить увесь флот оптом;
    • 3-4 бали – на рівні суперників
    • 5 та вище – яхта повільно відстає (ватерлінія найкоротша в групі).

Корпус поводить себе чудово на гладкій воді та на попутній хвилі. Зустрічна хвиля сильно збиває хід. Мала ширина КВЛ дає перевагу в слабий вітер, але вимушує рано брати рифи в свіжий і яхта завжди відстає. На розкатаній попутній хвилі яхта спокійно виходить на серфінг і іде дуже стабільно, як по рейкам.

Повні “Драконовські” обводи носової частини корпуса – плюси та мінуси:

  • зустрічна хвиля сильно збиває хід (-);
  • на лавіровці проти високої хвилі кожен гребінь відкидає ніс яхти в увал, що дуже зменшує крутизну лавіровки (-);
  • на попутній хвилі яхта сама гасить кільову хитавицю і хід вельми комфортний (+),
  • яхта не врізається у хвилю, завжди вискакує на гребінь (+).

Фоторепортаж

Фоторепортаж про похід яхти Українка – Київ – Дніпропетровськ – Одеса (у складі регати “Кубок Дніпра” і “Кубок Сірка”) – гонки Чемпіоната України в Одесі – Українка 21.06-07.08.1997р (1202 морські милі):