Вітрильницька інструкція КУБОК СЕРЕДНЬОГО ДНІПРА 2015

Регата «КУБОК СЕРЕДНЬОГО ДНІПРА 2015»
ВІТРИЛЬНИЦЬКА ІНСТРУКЦІЯ

1. Повідомлення змагунам

Повідомлення змагунам вивішуватимуться на дошках офіційних повідомлень відповідних яхт-клубів.
Сповіщення на воді відповідно до Правила 89.2(с) може бути здійснене голосом з судна перегонового комітету. У такому разі перегоновий комітет має пересвідчитися, що сповіщення доведено до відома кожного окремого судна – учасника. Судно перегонового комітету – “АРГО”
Повідомдення можуть бути здійснене мобільним зв’язком. У такому разі перегоновий комітет має пересвідчитися, що сповіщення доведено до відома кожного окремого судна – учасника.

2. Програма – розклад перегонів

2.1. Регата складається з 3етапів- перегонів. Кожен з етапів є самостійним перегоном, що робиться для змагунів, які не зможуть прийняти участь у всіх етапах. Але переможець визначатиметься за участю у
3 етапах.
2.2. Яхти будуть розбиті на перегонові групи.
2.3. Список яхт по групах може бути скорегований після кожного етапу.
2.4. Фініш кожного етапу, за відсутністю суддівського судна, буде приймати яхта, яка першою перетнула фінішну смугу. Окрім цього кожна яхта повинна повідомити суддю змагань про фінішування і час фінішу голосом на воді, чи мобільним телефоном, чи радіозв’язком чи особисто на березі перед нагородженням за 2 години.
2.5. Яхти усіх перегонових груп стартують одночасно. Попереджувальний візуальний сигнал – флаг “І”

3. Розклад перегонів

П’ятниця, 10 липня

18.00 – 21.00 – Яхт-клуб “СТУГНА” – Контрольний огляд яхт, реєстрація учасників регати.

Субота, 11 липня

09.00 – 10.45 Продовження контрольного огляду і реєстрації учасників.
11.00 – Урочисте відкриття регати, збори капітанів, брифінг.
12.00 – Старт першого етапу Українка- Канів (верхній б’єф) – Північна акваторія яхт-клубу “СТУГНА” Лінія між човном і вітрильницькою майстернею.
Фінішна лінія: МАЯК – КР буй (суддівське судно).

Неділя- 12 липня

09.00 – 11.00 – Проходження яхтами Канівського судноплавного шлюзу.
12-00 – Старт Другого етапу Канів- Черкаси (яхт-клуб «Парус»).
Лінія старту: Причал “ТАРАСОВА ГОРА”- Яхта “АРГО”
Фінішна лінія: ТЕЛЕВЕЖА – північний край острова (суддівське судно). Тривалість перегонів – 24години.

Понеділок 13 липня

12.00 – Нагородження в яхт-клубі «ПАРУС» переможців других перегонів і реєстрація нових змагунів.
13.00-17.00 – Контрольний огляд яхт, реєстрація учасників третього етапу. Нарада капітанів.

Вівторок 14 липня

6.00 – Старт третього етапу Черкаси – Світловодськ(яхт-клуб)
Стартова лінія БУЙ№54кр( південний край острова) – Яхта “АРГО”
Фінішна лінія НАГЛЯДОВА ВЕЖА клубу – суддівське судно. Триваість перегонів – 48 годин

Середа 15 липня

18.00 – Нагородження в яхт-клубі Світловодська переможців третіх перегонів і усієї регати.
Урочисте закриття перегонів.
Фініш кожного етапу, за відсутністю суддівського судна, буде приймати яхта, яка першою перетнула фінішну смугу.
У разі зміни погодних умов можливі зміни в календарі регати.

4. Дистанції

У Додатках 1-3 міститимуться схеми дистанцій перегонів з вказаними на них приблизними координатами знаків та порядоком і належними сторонами їх огинання.
Кожний з цих додатків вивішуватиметься на відповідній дошці сповіщень за годину до старту чергового етапу і погоджуватиметься на нараді капітанів.

5. Старт

Для всіх перегонів старт даватиметься за ПВП 26.1. прапорами та горном з яхти”АРГО”. Попереджувальний сигнал подаватиметься за 5 хвилин перед сигналом стартування.
Судна, які з’явилися до місця старту кожних перегонів, мають зареєструватися. Задля реєстрації вони повинні провітрилити за лінією старту та привернути до себе увагу перегонового комітету.
У разі фаль-старту визначені яхти повинні обігнути ззовні будь-який край стартової лінії і стартувати наново.
механічні передачі повинні бути вимкнені за 5 хвилин до старту і на протязі всього етапу

6. Зміна наступного відрізку дистанції

Зміна відрізків дистанції під час перегонів може бути введена Головним Суддєю змагань в разі відсутності
чи замалої потужності вітру чи через стихійні лиха і повідомляється на раді капітанів, чи як виняток по мобільному – чи радіо – зв’язку разом з новою лінією фінішу.

7. Фініш

Фінішна лінія для всіх етапів вказана у Вітрильницький інструкції і може бути змінена в разі скорочення дистанції етапу.

8. Протести та звернення про відшкодування

Протести мають бути написані на бланках, які можна отримати у бюро регати, і подані до бюро регати у межах часу протестування. Протестовий внесок для учасників протесту становить 30 грн.
Час протестування для учасників перегонів закінчується через 30 хвилин після приходу на базу останньої яхти етапу перегонів. (як виключення – за 2 години до об’яви результатів)
Сповіщення змагунам про слухання, у яких змагуни є сторонами, або ж залучені як свідки, сповіщатимуться не пізніше 15-ти хвилин після закінчення часу протестування. Слухання відбуватимуться у зазначеному у сповіщенні приміщенні після того, як ці сповіщення буде вивішено і, як правило, за порядком надходження протестів і звернень.
Аби сповістити судна відповідно до правила 61.1 (Ь) про протести, що їх подано перегоновим або протестовим комітетом і перелік суден, яких за ПВП 67 без слухання дискваліфіковано протестовим комітетом за порушення правила 42, вивішуватимуться до закінчення часу протестування.
Відшкодування матеріальних збитків відбуватиметься після розглядання інциденту Протестовим комітетом і надання протоколу розгляду інциденту у формі домовленості сторін чи у судовому порядку згідно законів України.
Рішення Перегонового комітету щодо питань заліку НЕ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ПРОТЕСТУ.

9. Склад екіпажу, заміна членів екіпажу

Екіпаж за кількістю і персональним складом може змінюватись за період регати але повинен відповідати вимогам положення посібника ВФУ щодо яхтових перегонів IV категорії

10. Контрольне вимірювання та перевірка спорядження

Окрім того, що на кожне судно має бути пред’явлене вимірювальне свідоцтво, та проведено первинний контрольний огляд і контрольне вимірювання, кожна з яхт може бути оглянута і перевірена за вимогою п. 1 Інструкції з контрольного огляду та вимірювання для яхт, які беруть участь регаті (1).
Перевірка відповідності судна вимогам правил вимірювання і наявності обов’язкового спорядження, чи у разі протесту судна, чи протесту перегонового комітету, або ж на підставі порядку відбору суден для контрольного огляду і вимірювання, може бути зроблена після будь яких перегонів. Будь-якому судну на фініші вимірювачем (або інспектором з вимірювання) перегонового комітету може бути дана вказівка негайно прямувати до призначеного для контрольного огляду місця. Невиконання такої вказівки розглядатиметься як брутальне порушення ПВП і правил чесної спортивної боротьби.
На облавку яхти під час перегонів має знаходитися все обладнання, що його зазначено в особливих правилах ISAF для перегонів четвертої категорії.

11. Видалення сміття і непотребу

Смітгя і непотріб не дозволяється викидати з суден у воду. Всіляке смітгя і непотріб мають зберігатися до приходу судна на місце стоянки, або передаватися на власні судна підтримки.

12.Обмеження щодо піднімання з води та інші вимоги

Обмежень щодо піднімання з води не запроваджено.
Окрім зазначених у Частини 4 ПВП запроваджено також наступні додаткові вимоги:
а) Користування силовими установками:

  • головний і допоміжні двигуни та механічні смоки можуть використовуватися тільки для зарядки
    акумуляторів, видалення трюмної води і вибирання якорів; але ж за всіх таких випадків гвинт має не обертатися;
  • якщо було використано двигун для підбирання людини за бортом, надання допомоги тим, хто
    потерпає на воді, та в інших аварійних ситуаціях, окрім зазначених у попередньому реченні, то до
    перегонового комітету має бути подано детальний опис того, що сталося.

б) Користування вітрилами:

  • у перегонах на облавку яхти можуть знаходитися тільки ті вітрила, що відповідають за розмірами вимірювальному свідоцтву;
  • вітрила, що їх зазначено, у разі їх пошкодження у перегонах, можуть бути відремонтовані чи замінені. Відремонтовані чи замінені вітрила мають бути пред’явлені вимірювачу для огляду .

13. Радіозв’язок і мобільний зв’язок

Судно, що є у перегонах, повинно мати чи радіозв’язок на обумовленій частоті чи мобільний зв’язок з зазначенням виду зв’язку і номерів мобільних телефонів на облавку яхти у заявці на участь.

14. Нагороди

Екіпаж-переможець змагань «Середнього Дніпра» за сумою залікових очок, отриманих його судном в
3епапах, буде нагороджено “Кубком Середнього Дніпра”.
Яхти-переможниці і призери по залікових групах у кожній з регат нагороджуватимуться дипломами,
Якщо у заліковій групі участь у перегонах візьме тільки три судна, то нагороджуватимуться тільки двоє кращих суден, а якщо участь візьме тільки два судна, то нагороджуватиметься тільки одне краще судно.
За попереднім погодженням з Оргкомітетом регати поряд з офіційними нагородами, буде проведено вручення нагород і відзнак запроваджених іншими організаціями. Перелік таких нагород і відзнак буде вивішуватися перед початком кожної з етапів регати.

15. Відмова від юридичної відповідальності

Попри те, що буде вжито всіх можливих заходів, аби зробити перегони якнайбезпечнішими і кожний зі
змагунів має бути певним того, що у разі він потерпатиме на воді, допомога найближчих до інциденту змагунів прийде вчасно, Організаційний, Перегоновий і Протестовий комітети, обслуговуючий персонал та керівні особи змагань не беруть на себе юридичної відповідальності за життя, можливі травми учасників,
пошкодження або втрату майна, які можуть спричинитися через участь у змаганнях або у зв’язку зі
змаганнями.
Змагуни беруть участь у регаті на свій власний ризик.

Оргкомітет регати:

С. Грищенко – головний суддя. (050-655-94-59)
О. Страусов.
Б. Юрчиков.
К. Маркєвич.
О. Войтенко